Skole & rekruttering

Rekruttering & skole


Med spil kan vi simulere en praksis, så du prøve, hvordan det er at være revisor, at være kunderådgiver eller noget helt tredje. Det komplekse, farlige eller svært tilgængelige kan vi designe, så deltagerne får mulighed for at afprøve det i en komprimeret udgave. Det er formidling på et helt nyt og engagerende niveau.

Game Event

Ernst & Young /

Bruun & Partnere

EY har brug for mange nye elever hvert år - de rigtige elever. De skal bruge elever, der både er skarpe, kan samarbejde og kan forstå at tale med kunden.


Derfor udviklede vi i samarbejde med Bruun & Partnere en event til 60 udvalgte studerende, der i to fokuserede timer får lov at opleve, hvordan det er at være revisorelev hos EY.


"Mine forventninger til dagen, de er faktisk blevet overgået. Jeg forventede det blev en god dag, men det blev faktisk en rigtig, rigtig god dag."

- Peter Haugaard, Nordic HR Director, Ernst & Young

Business Game

Erhvervsskoler /

Bruun & Partnere

Et digitalt spil til udskolingen, der giver eleverne mulighed for at prøve, hvordan det er at arbejde med handel og erhverv.


Målet er at eleverne får en forståelse af, hvad det vil sige at vælge handelsskole-vejen vis HHX eller EUX.  


Spillet er bygget op som et Mystery Game, hvor eleverne skal udforske og bruge deres viden til at tage beslutninger indenfor økonomi, kundeservice, innovation og etik.


Feedback fra elever og lærere:

"...Det blev meget virkeligt for flere, hvad de kunne forvente i en senere stilling for et firma... det var den bedste repræsentation af dét, de havde prøvet."


"...Jeg havde aldrig før tænkt over, hvor mange forskellige ting man kommer gennem på en alm. arbejdsdag. "


"...Et godt samarbejde og sparring med kolleger var meget vigtigt for gode resultater. "


Elev i et byggecenter

Danske Byggecentre /

Bruun & Partnere

At være elev i et byggecenter er meget mere end at kunne fortælle, hvor skruerne ligger. Du får faktisk lov til at være indkøber, organisere lager og sælge gennem gode relationer til kunderne.


Derfor udviklede vi i samarbejde et spil, hvor skoleelever kan prøve at være en del af et moderne byggecenter. Der skal købes klogt ind, der skal organiseres på lageret, der skal sælges, og så skal I lytte godt efter kundernes behov, så kommer de igen.


Målet: at få flere elever til landets byggecentre.