Undervisning

Undervisning

Med +10 års erfaring i både spillets analog verden og undervisningens digitale verden, så er værktøjskassen fyldt op med begge dele. Og hvert medie har sin relevans. 


Lige nu!?... hjælper jeg Københavns Universitet med at omlægge deres gode undervisning til bedst mulig online undervisning, og vi laver en række explainer-videoer. 


Vi laver særligt meget WORKSHOPS og EXPLAINER-VIDEOER


Explainer-videoer

Der er mange måder at forklare noget på.

Vi er særligt begejstrede for korte, visuelle forklaringer, hvor vi gør os umage for at forklare noget komplekst så præcist og enkelt som muligt.

Eskempel på proces og video: Storyboard og manuskript udarbejdes sammen med jer. Vi producerer efterfølgende håndtegnede illustrationer (det giver bedst liv, synes vi), speak og redigerer den færdige video (2-3 min) til godkendelse.

Pris kr. 25.000 eks moms. 



Om styregrupper.

Kunde: Københavns Universitet

Eksempel på Explainer-video. I videoen forklares et nyt koncept, kaldet Givekort

Workshops og foredrag

Om at designe en high five

Hvordan skaber man engagement og et fællesskab mellem sine medarbejdere, medlemmer eller kursister?

Jeg kalder det at designe en high five. Det er sådan, jeg selv designer spil: hvad er det, jeg vil have deltagerne til at gøre og opleve? Og hvordan får jeg det så til at opstå hos den enkelte og i fællesskabet?


I får:

= nye værktøjer til jeres egen undervisning /praksis.

= Iinspiration til at designe den perfekte konference / event

= metoder til at skabe sammenhold i både små og store teams

Om at turde fejle - og blive ved med at teste

Hvorfor er det så farligt at fejle? Hvordan kan vi lære at elske fejl - men stadig lære af dem? Fejl og tests er 80% af en spiludviklingsproces.


I får:

= inspiration til at skabe en sund fejlkultur

= hænderne ned i spillets verden

Om digitale og analoge værktøjer i undervisningen

Hvilke analoge og digitale værktøjer findes der til undervisningen? Og hvordan kan vi udnytte begge dele i den konkrete undervisning? 


Jeg har 10 års erfaring med digitale værktøjer (Københavns Universitet og MOCH a/a) og 10 års erfaring med analoge spil (Tankespil), så her får I det hele på én gang.


I får:

= en forståelse af de forskellige mediers styrker

= konkrete værktøjer som I kan bruge i egen undervisning


Om at lære gennem spil

Hvad er kernen i leg og spil? Hvorfor engagerer det os? Hvordan kan vi bruge spil til både simulation og facilitering?



I får:

= viden om hvordan spil bruges i en læringssituation

= inspiration til at bruge spil til læring

"... Som underviser er Jeppe engageret og dedikeret, og der er ingen udfordring, der er hverken for lille eller for stor til, at han giver jeg i kast med den. Han formår på en imødekommende og behagelig måde at gøre tingene simple samtidig med, at han løser opgaverne i samarbejde med dem, han underviser således, at løsningen bliver skræddersyet til brugeren."

-
Pia S. Melcher, studielektor, Københavns Universitet



"... På en både humoristisk, pragmatisk og begavet vis fik Jeppe introduceret os for de hardware og software løsninger som netop vi med fordel vil kunne implementere i vores travle hverdag som undervisere. Mange tak! "


- Line Sander, Direktør, Supplement AS


"... Jeppe Sand Christensen har i sin undervisning videregivet viden på en let tilgængelig måde, hvor deltagerne både har taget denne viden aktivt til sig, og givet grobund for en kultur, hvor man også efter kurserne har udvekslet erfaringer om digitale værktøjer.”

- Kirsten Jørgensen, Vice institutleder, Københavns Universitet, SCIENCE



"... Et rigtigt spændende forløb. Da jeg mandag morgen spurgte eleverne, hvad de havde syntes om forløbet, var de alle meget begejstrede og ville meget gerne lave noget lignende en anden gang."


- Marianne, undervisningsansvarlig, UCC

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Læs mere
Accepter