Undervisning

Undervisning

Undervisning i læring og spil. Kursusudvikling. Visuel formidling.

Med 10+ års erfaring i både spillets analog verden og undervisningens digitale verden, så er værktøjskassen fyldt op med begge dele. Og hvert medie har sin relevans. 


"... Som underviser er Jeppe engageret og dedikeret, og der er ingen udfordring, der er hverken for lille eller for stor til, at han giver jeg i kast med den. Han formår på en imødekommende og behagelig måde at gøre tingene simple samtidig med, at han løser opgaverne i samarbejde med dem, han underviser således, at løsningen bliver skræddersyet til brugeren."

-
Pia S. Melcher, studielektor, Københavns Universitet



"... På en både humoristisk, pragmatisk og begavet vis fik Jeppe introduceret os for de hardware og software løsninger som netop vi med fordel vil kunne implementere i vores travle hverdag som undervisere. Mange tak! "


- Line Sander, Direktør, Supplement AS


"... Jeppe Sand Christensen har i sin undervisning videregivet viden på en let tilgængelig måde, hvor deltagerne både har taget denne viden aktivt til sig, og givet grobund for en kultur, hvor man også efter kurserne har udvekslet erfaringer om digitale værktøjer.”

- Kirsten Jørgensen, Vice institutleder, Københavns Universitet, SCIENCE



"... Et rigtigt spændende forløb. Da jeg mandag morgen spurgte eleverne, hvad de havde syntes om forløbet, var de alle meget begejstrede og ville meget gerne lave noget lignende en anden gang."


- Marianne, undervisningsansvarlig, UCC

Workshops

Om at designe en high five

Hvordan skaber man engagement og et fællesskab mellem sine medarbejdere, medlemmer eller kursister?

Jeg kalder det at designe en high five. Det er sådan, jeg selv designer spil: hvad er det, jeg vil have deltagerne til at gøre og opleve? Og hvordan får jeg det så til at opstå hos den enkelte og i fællesskabet?


I får:

= nye værktøjer til jeres egen undervisning /praksis.

= Iinspiration til at designe den perfekte konference / event

= metoder til at skabe sammenhold i både små og store teams

Om at turde fejle - og blive ved med at teste

Hvorfor er det så farligt at fejle? Hvordan kan vi lære at elske fejl - men stadig lære af dem? Fejl og tests er 80% af en spiludviklingsproces.


I får:

= inspiration til at skabe en sund fejlkultur

= hænderne ned i spillets verden

Om digitale og analoge værktøjer i undervisningen

Hvilke analoge og digitale værktøjer findes der til undervisningen? Og hvordan kan vi udnytte begge dele i den konkrete undervisning? 


Jeg har 10 års erfaring med digitale værktøjer (Københavns Universitet og MOCH a/a) og 10 års erfaring med analoge spil (Tankespil), så her får I det hele på én gang.


I får:

= en forståelse af de forskellige mediers styrker

= konkrete værktøjer som I kan bruge i egen undervisning


Om at lære gennem spil

Hvad er kernen i leg og spil? Hvorfor engagerer det os? Hvordan kan vi bruge spil til både simulation og facilitering?



I får:

= viden om hvordan spil bruges i en læringssituation

= inspiration til at bruge spil til læring

 jeppe@tankespil.dk

Christopher Boecks Allé 84

 2860 Søborg

Copyright © Tankespil.dk - 2020